czwartek, 1 maja 2014

NIEkosmetyczni ulubieńcy kwietnia 2014 !

Cześć ! Może zaczniemy od tego jak bardzo szybko ten miesiąc mi zleciał . Nie mogę uwierzyć , że już jest maj . Tym razem zapraszam was na NIEkosmetycznych ulubieńców miesiąca !

1. Film !

Nie oglądałam za dużo filmów w tym miesiącu , ale nadal moim faworytem jest "Kraina Lodu" !



2. Serial !

Moim faworytem jest oczywiście "Prawo Agaty". Uwielbiam ten serial . Oglądam go na okrągło !




3.Muzyka !

W tym miesiącu moje serce skradła Shakira z utworem "Empire"


oraz znany wszystkim utwór "Selfie"


4.Książka / Gazeta !

Niestety w ty miesiącu nic nie przeczytałam z tego rodzaju ;(



5.Blog !

Wow, wow , wow i jeszcze raz wow . Blog Lucy jest po prostu idealny. Strasznie podobają mi się jej wpisy. Poza tym jest bardzo fotogeniczna i jej zdjęcia są przepiękne :)



6.Vlog !

Nie umiałam wybrać jednego, dlatego daje wam cały jej kanał ! Ta dziewczyna mieszka w Dubaju ( miejsce , gdzie w przyszłości zamieszkam ). Opowiada tam właśnie o tym miejscu , pokazuje wiele ciekawych rzeczy. Uwielbiam jej vlogi !



7.Aplikacja !

Oczywiście numerem jeden jest aplikacja o nazwie Cocoppa ! 



Kolejna aplikacja to InstaFollow. Możemy tu zobaczy kto nas przestał obserwować ;)



8.Jedzenie !

W tym miesiącu najwięcej wypiła kaw ze Starbucksa . Mogę je pić i pić i pić w nieskończoność !



Okej ! To by było na tyle z moich NIEkosmetycznych ulubieńców miesiąca ! Zapraszam na kolejne wpisy ! Komentujcie i subskrybujcie ! FOLLOWFORFOLLOW ! Miłego dnia wam życzę . Cześć !



15 komentarzy:

  1. Też spodobały mi się te piosenki "Empire" i "Selfie" :) Ciekawy post ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    www.drianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! ;-) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie! :)
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będzie mi miło:)

    ✿ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. selfi ! *_* hehe <3 świetny wpis, pozdrawiam Cię


    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, też uwielbiam Starbucksowe kawy, a zwłaszcza frappucino : ) Pozdrawiam !

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no fajnych masz ulubieńców :D szczególnie te kawy ♥
    może wspólna obserwacja? daj znać u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucy ♥ Uwielbim jej bloga :) starbucks *.* mmmmm <3

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam aplikacje cocoppa:)
    ps. zapraszam chętnie do mnie na konkurs fotograficzny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny naglowek ;]
    tez lubie te aplikacje ;]
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię tej piosenki "selfie" :p
    fajna notka! :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie słucham tej piosenki Sharikry jest świetna!
    Może wspólna obserwacja?
    http://parechwilumnie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarz.
♥ Na pewno wpadnę do Ciebie.
♥ Uznaję obserwacje za obserwację.